A good nights sleep is all I need


Såhär glad är jag imorgon. Då är det lördag, älskling är ledig och vi ska ha kalas för mig :)
Till frukost har jag köpt yougurt, juice, jordgubbar, vattenmelon, ägg. Nu är det bara färska frallor som fattas.
Det handlar jag medans älskling vilar ut imorgon bitti.

Ikväll när regnet slutade tog jag mig en springtur, ja tro det eller ej men de gjorde jag faktiskt och oj vad skönt det var.
Blir en runda imorgon bitti också:) Sedan har jag sprungit upp och ner till tvättstugan och plockat lite här uppe i lägenheten.
Till middag blev det en egengjord räkbaguette:)

Nu har älskling kommit hem och redan krypit ner i sängen så jag ska göra honom sällskap.

Vi hörs imon. Sov gott!

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Ida

Snutte vilket fint kort!

Vad långt hår du har :)



Puss

2009-06-13 @ 08:39:11
URL: http://wiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0