Torsdag, solsken och härliga vindar

God morgon hjärtan!
Idag känner jag mig inte riktigt bra. Vaknade med yrsel och illamående. Konstigt. Jag har liksom inte ens varit mycket i solen så kan inte bero på det.
Känner mig lite bättre nu men kallsvettas. Hoppas att jag kan sluta lite tidigare än jag borde. Skulle väldigt gärna åka ner till Heden och kika på handboll men vi får se hur det blir i eftermiddag.

Blev en bra eftermiddag igår i alla fall. Bamse och jag orkade inte gå särskillt lång när jag var hemma halvfyra så vi gick hem till mig och la oss och vilade i skuggan. Jag lagade mat, grillat kött med egen marinad och en pastasallad till det. Åt när älskling var hemma halv sju. Bamse fick två grillade korvar :)
Till efterrätt hade jag gjort egenglass och till det blev det jordgubbar och bigaråer. Mätta och belåtna tog vi en promenad med Bamse på lite över en timma. Tänk att man kan gå i shorts och t-shirt när klockan är nio. Underbara sommarvärme.
När vi kom hem igen la vi oss i soffan och kikade på allsång på Liseberg. Eller jag kikade rättare sagt för min prins somnade så gott.
La oss i sängen runt elva så jag tror jag har sovit lite lite när klockan ringde fem.

Men nu ska jag inte gnälla. Ska rycka upp mig och försöka njuta av det fina vädret i eftermiddag.

Njut ni också!

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorogn gumman..Hoppas att allt är bra med dig denna sommar morgon som det är med mig...Blev middagen god i går? kram kram

2009-07-02 @ 07:58:07
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0