Torsdag, det är grått grått grått. Vart har solen tagit vägen?

God morgon hjärtan!
Två zombies klev ur sängen halv sex imorse. Då hade klockan ringt i nästan en halvtimma.
På med kläderna, som förövrigt hamnade bakomfram(de är på rätt plats nu), borsta tänderna och ner till bilen.
Var på jobbet strax före sex och nu sitter jag här, en och en halv timma senare och håller på att somna. Bäst att jobba på fort så jag inte hinner sluta ögonen:)

Hade en mysig eftermiddag och kväll igår. Vi hann iväg och köpa diskmedel(nu är disken skinande ren därhemma) innan vi slängde in de första maskinerna. Lagade mat, blev kycklingtacos, men innan vi hann slå oss ner var maskinerna klara och vi sprang ner till tvättsugan för att hänga upp och fylla på nya. Nu är kläderna rena och fina och det bästa av allt, de luktar himelskt gott :)

Mat i magen framför tv:n. Såg på Valkyria. En väldigt bra film men jag satt och grämde mig för att jag inte kan mer historia. Visst jag fick MVG i historia på gymnasiet men de känns som de man läste på till proven försvann direkt när man lämnade klassrummet. Jag vill minnas nu. Det ÄR väldigt intressant. Tänk de stackars människor som var med om världskrigen. Vissa både i första och andra. Tanken är för hemsk för att tänkas på.

Drömde en hel del konstigt i natt. Hjärnan sattes väl på högvarv efter filmen. Tur jag hade M vid min sida som kunde lugna ner mig.

Idag blir det middag med Bellabus. Innan dess ska jag faktiskt ta mig en löprunda. Känner mig stel i kroppen så jag vet att jag behöver röra på mig lite. Och efter får man sig en härligt varm dusch. Skönt.

Så var det dags för jobb igen så inte ögonen börjar gå i kors.

Njut dagen - den kommer inte tillbaka!

Kärlek

Kommentarer
Postat av: CaTTis

Ja visst är den filmen grymt bra...=) Oj fick du MVG..=) Härligt. Kram

2009-07-09 @ 10:45:19
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0