Slut på arbetsdagen

Hjälp vad dagen har sprungit iväg idag.
Har hjälp mina tjejor på jobbet så har inte hunnit med så mycket eget. Men det gör inte så mycket. Har tre veckor på mig att bli klar. Det ska nog gå. Kan ju jobba över lite nästa vecka.

Snart ska jag packa ihop för idag. Pappa kommer och hämtar upp mig och vi ska iväg och köpa en säng. Ida och Marie måste ju ha någonstans att sova när de kommer :)
Efter det åker vi hem till mamma och sätter på grillen. Så äter vi när M kommer efter jobbet runt halvsex.
Blir grillspätt på fläskfilé idag. Blir hungrig bara jag tänker på det :)

Ikväll ska jag försöka städa undan lite så jag slipper allt imorgon. Då ska jag träffa Bella ett par timmar innan mina tjejer kommer från sin långa bilresa. Åh jag toklängtar. Det här kommer bli ännu en toppen helg!

Vi hörs!

Smack!

Kommentarer
Postat av: LIFE BY Marielle

Låter som en toppenhelg med vänner, helt klart :)



Rösta gärna på min blogg hos idol-Yazmina här: http://yazminaas.blogg.se/2009/july/veckans-blogg-finalisterna.html#comment jag är nr 4, skulle uppskatta det supermycket! Kram & tack på förhand

2009-07-16 @ 01:43:18
URL: http://mariellem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0