Onsdag men jag trodde på allvar att det var torsdag imorse

Något förvirrad Charlotte som vaknade med ett ryck imorse.
Först trodde jag att jag försovit mig då klockan stod på halv sju men kom på att vi bestämde oss för att börja åtta idag.
Sedan så var jag alldeles säker på att det var torsdag ända tills jag kikade i kalenderna och såg att det vara var onsdag.
Istälet för en dag till att gå upp med väckarklockan så är det två. Jaja bara att le och stampa i golvet som moster skulle sagt :)

Just nu kikar jag på sf´s hemsida och försöker välja vilken film jag och älskling ska se på fredag.
Valet står mellan dessa fyra filmer:
Johan Falk

The Proposal

The Reader
 
Baksmällan


Vilken rekomenderar ni?

I eftermiddag blir det en promenad hem och klockan sex har vi en tvättid. Behövs kan jag säga för vi har inte orkat tvätta på två veckor eller nått. Jag var ju i Stockholm och sen har tiden bara runnit iväg. Men nu så.
Ska se om vi inte hinner en sväng förbi Rusta också för vi behöver ha hem diskmedel och disktrasor. Kan ju vara bra att diska annars har vi inte så mycket att äta på. Inte samma sak att äta på papperstallrikar. Även om det är väldigt smidigt och man slipper disk. Haha. Sen kanske M bestämmer sig för att köpa ny mobil också. Han pratade om det igår. Han vill ju inte vara sämre än jag. Fick ju en ny Nokia när jag fyllde. Lutar åt en ny Nokia för honom också. Han är sådär nöjd med sin LG. Om det blir Nokia så blir det 5800. Touchscreenen ni vet. Nej knappar ska det vara. Jag är född på stenåldern :)

Nu ska jag kika i mejlen och se om Ida skrivit annars slänger jag iväg ett till henne.

Ha en fin dag i det fina vädret! Eller vad har ni för väder hos er? I Göteborg strålar solen.

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Linda

Har du vart i forum?:O Här i Sthlm?!

Jo det är helt ok,själv då?

Jag har en ny sida..glömmer av den här bloggen ju,kanske behövs nå nytt ba så gjorde en till blogg :P

linda.5min.se

2009-07-08 @ 09:23:46
URL: http://lendaa.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Åhh har den fjärde om Johan Falk kommit ut nu..=) Me like! Om vi bortser från den, så har jag hört så mkt positivt om Baksmällan, den skall vara en grymt rolig film! Folk som har sett den säger att de vill se den om och om igen tydligen... =) Kram

2009-07-08 @ 10:47:13
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0