Nu var denna arbetsdagen slut

Måndagen gick fort. Tycker alltid att de segar sig fram men idag har det gått fort.
Huvudvärk har jag men känns som jag är så van vid det nu. Tror jag får gå och kolla synen igen. Borde inte behöva nya glasögon då det bara är ett och ett halvt år sedan jag fick nya. Men man vet aldrig.

Har haft det värsta regn ovädret över oss men nu är det uppehåll så jag tänker traska hemåt.
Har varken jacka eller paraply så bäst att passa på.

Stannar och köper baguetter på vägen för de ska jag och M smaska på när vi är på Liseberg idag.
Ska dit med svärmor och mormor och kika på allsången :)

Ha en fin eftermiddag/kväll allihop!

Smack!

Kommentarer
Postat av: ida

sv: hoppas de slutade regna sen :) hade ni trevligt? antar att ni hade de ;)

nu ska jag sova så jag är utvilad inför roadtripen imon, woho :D



puss o kram

2009-07-20 @ 23:14:42
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0