Middag?

Ojoj klockan närmar sig fem och jag är fortfarande kvar på jobbet.
Det blev liksom att jag fastnade här och nu kan jag inte sluta, haha.
Tänkte såhär att nu när jag ändå är här så gör jag så mycket som möjligt färdigt idag så jobbar jag bara halvdag imorgon.
Hinner jag gå och shoppa lite innan älskling slutar och vi åker in till stan för att äta och se bio.
Reserverade faktiskt om biljetterna idag så vi behöver inte hämta dem förrän sex imorgon. Hade aldrig hunnit in till stan idag. M som har bilen. Fanns massor med biljetter kvar så det var hur lugnt som helst.

Nu ska jag fortsätta jobba men under tiden kan ni väl hjälpa mig vad jag ska laga för mat idag. Något snabbt, lätt, gott och någorlunda nyttigt, tack :)

Kommentarer
Postat av: carro

375 på kicks, underbar doft :)

Jaa, jag och min bror är väldigt bra vänner, härligt :)

Ha en fin kväll. Puss

2009-07-09 @ 17:29:22
URL: http://carroat.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg du har.



Är du trött på att samla poäng på olika gratissidor som ändå bara leder till presentkort?

Gör som jag och registrera dig här: http://www.woopa.se/?ref=Linerulla och tjäna pengar istället.

Jag har varit med i 3 dygn och kan redan nu plocka ut 900 kronor.

Det bästa är att det inte spelar någon roll om man är 14 eller 40, alla kan tjäna pengar här.

Har du några mer funderingar är det bara att mejla mig på [email protected]

2009-07-09 @ 17:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0