Måndag

Hej vänner!

Valt att vara borta från bloggen i helgen då jag inte mått bra överhuvudtaget. Har ingen annan än mig själv att skylla på och det gör jag inte heller. Tar på mig allt. Från och med idag ska jag bli en bättre människa.

Helgen har därför inte varit så bra som den skulle kunnat vara.
Utekvällen i fredags började jättebra med slutade i gråt och taxiresa hem. Mer nämner jag inte om det och ni behöver inte fråga för jag orkar inte prata om det. Vill bara försöka glömma det och gå vidare.

Lördagen tillbringade jag tillsammans med mamma och pappa. Jag har tur som har dem. Tur att jag är deras dotter.
Vet att de finns där oavsett avd jag gjort. Även om de inte alltid tycker om det men så är det väl med alla föräldrar.
(nej jag har inte dödat någon).

Igår gjorde jag en stek för första gången, visserligen blev den inte alls lika god som pappas och såsen fick inte samma smak men hey, det var första gången så jag är nöjd. Var även pappa och M som jag bjöd på middagen.
Under tiden steken stod i ugnen gick jag och M en sväng till Frölunda Torg, jag utan plånbok då jag har shoppingförbud, och där köpte han sig ett par nya jeans och en skjorta. Så fin så fin blev han.
På kvällen städade jag, städade ur nya bilen på allt skräp som vi lagt där och sedan blev det en joggingtur på en halvtimma. Följdes av armhävningar, sit ups och utfall. Ett okej träningspass. Blir nog samma idag.

Ska även en sväng till kuratorn (tack gode gud). Inte varit där sedan innan midsommar så kan säga att det verkligen behövs. Efter det blir det till banken och sätta in pengar och sedan hem och vila framför tv:n.
Vädret är så dåligt som det kan bli. Regnet öser ner och M har bilen idag så jag ska gå från jobbet. I kjol dessutom. Var opptimist imorse. Dumt. Svensk sommar = regn.

Ska väl fortsätta jobba på här så jag slipper tänka på annat och får lite arbete gjort.

Om två veckor har jag semester :) Då hoppas vi på fint väder.

Smack!

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Ja, veckan kan inte bli annat än bra :)

Men usch låter inte som en kul fredag alls =/ hoppas allt löser sig!

Puss

2009-07-27 @ 11:15:15
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Det tror jag nog, du löser nog det ska du se! Puss

2009-07-27 @ 13:11:54
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: phiie

Kolla in vem som veckans blogg hos mig?! :D Kanske va just du?

2009-07-27 @ 23:01:27
URL: http://phiie.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Nemen, usch da! Hoppas de löst sig! Vill du prata så säg till... Kram

2009-07-28 @ 19:35:26
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0