Måndag

Hej underbara hjärtan!

Jag lever och är tillbaka i bloggvärlden.
Har haft en helt fantastisk helg tillsammans med mina två favorit tjejer från Stockholm och har inte velat lägga en mminut på datorn och bloggen. Lovar att skriva mer om helgen vid ett lite senare tillfälle. Just nu måste jag lägga på ett kol på jobbet. Har tre veckor kvar innan semestern. Ska inte vara bågra problem egentligen men man vill ju ligga så bra till som möjligt så man slipper stressa sista veckan.
Stackars Ida har sin sista vecka kvar nu och alla momsar kvar att göra. Jag önskar för allt i världen att jag var där uppe nu och kunde hjälpa henne. /Gumman du får lova mig att ta dig själv i första hand och jobbet i andra, hinner du inte så gör du inte, då får de andra rycka in och hjälpa dig./

Vad har annars hänt? Min lilla Nissan harblivit sjuk så den ska till doktorn imorgon. Fick därför skjutts av pappa imorse ocj i eftermiddag blir det en promenad hem. Ska stanna och köpa med mig ett par baguetter hem som vi kan äta på Liseberg. Japp dit ska vi ikväll och se allsång tillsammns med svärmor och mormor. De skulle åka in tidigare och hålla platser åt mig och M. Får låna pappas bil, snart vår, för att hämta upp M och sedan köra ner till Liseberg.
Hoppas solen stannar kvar och värmer.

Nä jobb var det!

Ska svara på era kommentarer så fort jag får tid. Ni gör mig glad!

Smack!

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

bara bra, sj då? =)

2009-07-20 @ 12:03:44
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Åhva köpte du för nåt kul i ullared? Ska bli kl att komma dit och shoppa och reka inför flytten :)

puss

2009-07-20 @ 12:13:20
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0