I been a good girl today

Kom hem runt halv fyra, la mig på soffan en stund om somnade.
Vaknade och började städa. Fixade maten när M kom från jobbet. Egengjord pizza blev det :) Gott.
Var nere i tvättstugan och slängde in fyra maskiner som nu hänger på tork.

Samtidigt sitter jag vid M´s dator med en värmekudde på magen för den gör så ont.
Jag borde skura badrummet och bädda en säng till men känner att jag behöver ta det lite lugnt också.
Varför måste jag alltid ha skinande rent när jag ska ha gäster?

Ska ringa Ida nu och kolla hur långt de har kommit så jag vet när de plingar på dörren.

Ordbajs.

Smack!


Kommentarer
Postat av: ida

sv : godnatt sötan :)

hoppas ni får toppenskoj på ulla imon, im jelaus!!

2009-07-16 @ 22:54:34
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Vilka fina bilder :)

2009-07-27 @ 17:33:21
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0