En varm och go säng

Klockan är kvart över tre och jag har faktiskt gjort mina timmar på jobbet idag.
Detta tack vare att pappa hämtade upp mig redan sju imorse.

Känner febern krypa sig på så hur jag ska klara att promenera hem vet jag inte ännu.
Eller det går med lite vilja. När jag kommer hem slänger jag mig på soffan med ett täcke och tillbringar nog hela kvällen där. Så vi hörs nog inte förrän imorgon när jag är tillbaka på jobbet.
Om jag inte ligger nerstoppad imorgon också, men det får vi inte hoppas.

Ta hand om er!

Smack!


Kommentarer
Postat av: My

Sv: Ja, visst är det inte kul att va bästis med toan? Dessutom så spydde jag typ bara galla eftersom jag va tom i magen, FYFAN.. läskigt!



Usch o fy, hatar nog förkylning mer än att kräkas.. för kräkset försvinner oftats fort, det gör inte förkylning!! blöh!



Va mysigt, det blir samma här!

Med tunnbrödsrulle :D yummie!

Först en långprommis till jockes jobb, om en timma drar jag :D



Puss&kram!

2009-07-22 @ 18:16:30
URL: http://pysaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0