En tanke


Bestämde oss, eller M bestämde då jag inte kunde välja, att vi ska se Baksmällan imorgon. Den har fått bra kritik och många säger, se den, se den.
Så sagt och gjort, jag gick in på Sf´s hemsida igår och reserverade två biljetter. Kunde välja vilka platser jag ville då ingen annan hade bokat. När jag kom fram och skulle godkänna så är vi tvugna att hämta ut biljetterna idag. Hur kommer det sig? Okej om det hade varit att jag bokat för en premiär men en film som gått ett tag. Dessutom fanns det ju massor med biljetter kvar så varför kan man då inte få hämta dem en timma innan samma dag? Som det var förr. Nej nu blir jag arg. Ska vi behöva köra fram och tillbaka till stan för att hämta ut biljetterna? Hur ska vi hinna det liksom?
Nej det skiter vi nog i utan går dit imorgon och köper dem på plats. Finns ju massor med platser kvar så det ska väl inte vara några problem. Eller?

Kommentarer
Postat av: CaTTis

Go morron, jo de händer inte så mkt. Sitter o äter frukost. Har tagit på mig träningskläderna, då jag skall ner och gå på ett pass kl 12. =) Sj? kram

2009-07-09 @ 09:44:00
URL: http://cataztrof.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Ne precis, men det är nog för att inte ha fler 100 biljetter som blir köpbara precis innan den skall sändas. Det funkar ju inte ellerhur?! Kram

2009-07-09 @ 10:46:50
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0