En dagens på menyn

Har inte så mycket annat att skriva om just nu så jag tar en dagens istället då det var längesedan.
Bild på klädseln får ni se ikväll för jag glömde kamerasladden hemma.

Dagens outfit: Jeansleggings - Gina Tricot, Linne med marint mönster - Gina Tricot, Blå/vit randig skjorta - Gina Tricot, Gula klackskor - Skopunkten
(Märks det vilket favoritbutik jag har? :))

Dagens humör: Bättre och bättre ju längre dagen går. Jag jobbar med mig själv hela tiden. Bra va?! :)

Dagens lunch: Stek med färsk potatis och brunsås

Dagens middag: Tänker fortfarande men har lite idéer :)

Dagens väder: Solen försöker hela tiden ta sig fram. Jag hoppas hon lyckas!

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

ja precis, hälsa på familj och vänner =)

2009-07-28 @ 12:35:16
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Emma

fin blogg :) allt bra?

2009-07-28 @ 13:32:19
URL: http://www.dottern.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0