Mystiskt försvinnande....


Snart är jag hos dig min underbara vän!
Two days to go!

God morgon mina vänner!
Idag var jag tidigt på jobbet :) Redan klockan sju. Vaknade och kände mig pigg så tänkte att jag lika gärna kunde gå upp och åka tidigare.
Mycket att stå i idag, det ska jobbas, köpas ytterligare present till Ida, klippa mig, träning, packa och prata med H.

Letade efter en tröja igår och det visades att ännu en gång är det ett plagg som försvunnit för mig. Hittillls uppe i fyra tröjor och ett par trosor. Vart försvinner mina saker?
Det tycks alltid vara mina favoriter som försvinner och det gör mig ännu mer lite ledsen.
Kunde det inte vara en ful gammal t-shirt som försvann :(

Men ingen idé att grubbla över det för då blir man bara ledsen. De andra har varit försvunna sen innan sommarn förra året så jag lär inte få tillbaka denna fina tröja heller. Att man kan få sådan relation till kläder.
Någon mer som är som jag?

Ingen Haapy tisdag just nu men det kanske blir.....

Kärlek i alla fall....

Kommentarer
Postat av: Mindy

Söt bild på er :) Ha en skön tisdag.kram på dig söta :)

2009-01-20 @ 09:42:38
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Denna morgon ska jag slappa sen ska jag till köpcentret o handla mat o växter till hemmet.

Du kan hadnla produkter på body shop :) krma krma

2009-01-20 @ 10:18:12
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Neemeen, hur kommer detta sig då? Försvinner dem i tvättstugan? Helt sjukt ändå! Dock kanske är de favoritplaggen som du märker av är borta... Andra mindre populära plagg hos dig kanske oxå försvunnit, bara att du inte reflekterat över de än...=/ Bara en tanke! hehe

2009-01-20 @ 19:20:16
URL: http://www.cattis.se.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0