Lördag

Oj idag sov vi ganska länge både jag och M. Men kanske inte så konstigt när jag inta var hemma förrän efter två inatt.
Min fina M var snäll och kom och hämtade oss tjejer och körde hem oss.
Hade en underbar kväll med tacos, vin, skratt, spel och massor med Sing Star.

Nu ska jag och älskling gå en runda på stan. Han behöver antagligen mer kläder än vad jag behöver men det brukar ändå vara jag som kommer hem med mest :)
Ska försöka låta bli idag.
Det enda som jag egentligen behöver är en ny fin väska. Det ska jag leta efter idag.

Ikväll blir det mys med Körslagetfinal och förhoppningsvis en bra film.

Happy lördag!

Kommentarer
Postat av: CaTTis

Tack för igår! Det var riktigt trevligt/mysigt! Var du bakis idag? kram

2009-02-01 @ 00:40:45
URL: http://www.cattis.se.nu
Postat av: carro

Haft en bra helg gumman? Pussåkram

2009-02-01 @ 18:22:30
URL: http://carroat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0