God morgon söndag

Heej ;)
Sovit länge idag, blev en sen kväll igår så tyckte att vi förtjänade lite sovmorgon. Älskling sover fortfarande men funderar på att väcka honom så att vi kan ta en promenad och sedan en lång frukost :)
Efter det blir det nog en sväng till Frölunda Torg med mamma då vi ska kolla på en sak åt henne. Sen en sväng in på Guldfynd, jag hittade en ring där igår som jag vill ha och trodde det var halva priset då jag fick hem en lapp om att Guldfynd har 25-75% på HELA sortimentet.
När vi kom dit igår så var det endast på ett utvalt sortiment och då blev jag och mamma arga :) Man kan ju inte skriva hela sortimentet och sen ha utvalda delar, eller? Är inte det falsk marknadsföring?

Nog tjatat om det.

Hade iaf en trevlig dag med mamma på stan, när vi kom hem lagade vi mat, blev köttfärsgratäng, tog ett glas vin och sedan åt vi när pappa och syster kom hem. Efter det blev det en långpromenad med syster och Bamse och lite köp av godis. Var ju faktiskt lördag.
Klockan sju började vi spela Helt Hysteriskt och det spelet levde verkligen upp till sitt namn :) Vi hade hur skoj som hellst.
Sen var det Körslaget klockan åtta och jag är glad att inte Magnus eller Wells åkte ut, det är mina favoriter :)
Sen sjöng vi lite Sing Star Abba efter det och älsklingen kom för att hämta mig men fastnade med en whiskey (stavas??) med pappa och en omgång med spelet :)

Trevlig kväll som slutade i sängen med en bok runt halv ett och jag somnade med boken på magen strax efter ett.

Sovit gott fram till nu och nu är det en ny dag med nya tag.

Happy söndag allihop!

Kommentarer
Postat av: CaTTis

Härligt med sovmorgon. Åh jag hade oxå velat ta en promenad nu på morgonen/förmidagen...Fast det är ju så jävla kallt ute... Plus att all min tid, även idag, måste gå till att plugga klart eftersom jag har två stora seminarier imon. =( Kram

2009-01-04 @ 11:38:21
URL: http://www.cattis.se.nu
Postat av: Hanna

Hej hjärtat!!

Ja jag vet, vi är aldrig online samtidigt =(

Saknar att prata med dig med.

Idag ska jag leta vinterjacka. 10 minus.. fy fasen vad kallt, den jag har nu räcker inte till längre, fryser som bara den.

Vad ska du göra idag?

Pussokram

2009-01-04 @ 11:53:23
URL: http://misshannie.blogg.se/
Postat av: LIFE BY Marielle

Skönt med sovmorgon! hoppas du får en bra dag. kram :)

2009-01-04 @ 13:53:55
URL: http://mariellem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0