God morgon söndag!

Hej mina fina vänner!
Hur mår ni?

Jag mår bra, har haft en bra och lugn helg hittills.
Igår hade jag storstädning hemma, skickade iväg M då jag ville ha lugn och ro och vara själv ett par timmar. Är inte riktigt klar ännu men det börjar se ut som en lägenhet igen :)
När klockan drog sig mot fem gav jag mig hem till mina föräldrar och där blev jag bjuden på mat, mums :)
Efter det blev det en lång skön promenad med Bamse och när jag kom tillbaka ville pappa ha godis så vi tog en tripp upp till Ica. Jag köpte morötter och pappa massa godis. Men jag höll mig inte ifrån godispåsen. Den såg så lockande ut så var tvyngen att smaka lite :)

Idag är det söndag och match står på schemat med mina tjejer. Samling sker 12 och vi spelar i Torslanda klockan ett.
Innan dess ska jag lägga mig och se Mamma Mia och sen kanske jag fortsätter plocka lite innan jag går.

I eftermiddag kommer Linnéa hit för M ska hjälpa henne med datorn.
Sen måste jag beställa biljetter upp till Ida. Borde gjort det för länge sedan!

Happy söndag!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Wow, vilken grymt snygg blogg du har!!

2009-01-18 @ 09:20:20
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Christin

Vilken söt blogg! Happy sunday till dig med! :)

2009-01-18 @ 12:47:17
URL: http://christinsshopping.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Härligt med storstädning... men varför fick inte M vara med? KOllade du inte på handbolls matcherna nu i helgen? den idag var lite mer spännande än den igår.. haha Kram

2009-01-18 @ 22:04:24
URL: http://www.cattis.se.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0