Tisdag

God morgon hjärtan!
Tisdag och ny arbetsdag. Lika fullt upp idag. Moms på torsdag som sagt så det gäller att ligga i. Tre momsar kvar.
Var kvar till kvart över sju igår, sen orkade jag inte mer.
Idag kan det tyvärr inte bli lika länge då jag ska tvätta klockan sex och även träffa syster min.
Vi ska börja planera vad vi ska köpa eller göra när mamma och pappa fyller 50 år i februari och i mars.
Har ni några förslag? (Väldigt tacksam på svar!)

Skönt att vara lite ledig från handbollen denna veckan. Tjejerna har ju sportlov från skolan så då tyckte vi att de kunde få vara lediga från handbollen också.

Nu snöar det utanför fönstret och jag undrar varför moder jord inte kunnat ge oss detta till jul istället?!

Ska ni göra något speciellt idag?

Happy tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0