Tisdag


God morgon mina vänner!

Ni har blivit såliga på att skriva. Ni har väl inte glömt mig ;)

idag är det tisdag och det betyder jobb och träning. Ska även till kuratorn i eftermiddag innan träningen.
Ska bli skönt, har inte varit där på två veckor så jag känner att et behövs nu.
Tar mig en promenad dit då det bara tar 15 minuter från jobbet. Tyckte älskling kunde få ha bilen idag också så att han slapp gå upp så tidigt och ta bussen imorse.

Igår var det tvättdag. Gick bra som det brukar men älskling fick hjälpa till mer än vanligt :)
Jag somnade i soffan redan klockan åtta och missade mitt favoritprogram "Design Simon och Thomas". M väckte mig strax före nio och sa åt mig att krypa ner i sängen istället. Det gjorde jag och han var snäll och gick ner för att hämta tvätten och hängde upp det som fortfarande var blött i badrummet.

Sen kom han och kröp ner hos mig :)

Imorse ringde klockan sex men jag stannade kvar och mös en stund i M´s armar. Frukost, påklädning, lite smink och sedan iväg till bilen för att skrapa bort all frost. Till jobbet och jag var först idag också :)

Idag är det förresten semeldagen. Är inte särskillt förtjust i dem men jag har sagt att jag kan ta en liten liten. Men kommer skrapa bort all mandelmassa och i alla fall hälften av grädden. Haha jag kunde lika gärna ätit en slät bulle :)

Ska ni äta någon semla idag?

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej! Fin blogg du har. Alltid kul att upptäcka "nya" bloggvänner. Jo du, två semlor har jag klämt i mej idag. Både med mandelmassa OCH grädde! Har lite dåligt samvete nu... men gott var det! God natt och ha en bra morrondag! Hälsn Jeanette

2009-02-24 @ 22:57:29
URL: http://jeanettepoulsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0