Måndag

God morgon!
Måndag och ny vecka. Känns okej trots allt.
Har haft en lugn och skön helg. En behövlig helg. Jag har varit mycket tillsammans med mamma och pappa.
Jag känner att jag behöver min familj nära nu. Älskling har också varit underbar denna helg.
I fredags satt vi och mös med bakad potatis och ytterfilé framför Let´s Dance. Äntligen åkte George Scott ut. Tycker lite sybd om Maria för hon är grymt duktig men han kan ju inte hålla takten någonstans.
I lördags var vi på Reningsborg tillsammans med svärmor och mormor. Tittade runt lite och fikade gott.
Fick Let´s Dance spelet av älskling. Kostade 40:- för ett helt oöppnat spel. Kostar 499:- i butikerna.
Efter det var det lunch med mina föräldar och middag åt vi hemma framför Benjamin Buttons otroliga liv.
Kvällen spenderades hos mamma och pappa då M hade grabbkväll hemma.
Vi såg Melodifestivalen och jag tyckte helt klart att Molly var bäst. Kan jag få den rösten?! Sen var det Wallander som gälde och efter det kröp jag och mamma i säng.
Upp tidigt på söndagen och match med tjejerna. Tyvärr en förlust med 11-8.
Solade, städade, åt middag med M hos mina föräldrar, handlade lite mat, beställde tågbiljetter till Eskilstuna på fredag, lagade kvällsmat hemma med M och såg på Beck. Orkade inte se hela då magen krånglade. M värmde vetekudden och kom och la den på magen. Det hjälpte gott :)

Hoppas att denna veckan går fort. Det tror jag då det finns mycket att göra. Ska jobba över idag, tisdag och onsdag.
På torsdag är det läkarbesök som gäller. Träning tisdag och torsdag.

På fredag åker jag och syster som sagt upp till Eskilstuna med tåget. Mamma och pappa tar bilen upp på onsdag.
Känns skönt att de är där lite innan oss och kan trösta och hjälpa.
Pappa hämtar hos på centralen runt tio på kvällen. Sen ska vi vara där ändå till onsdagen och det ska bli så skönt att få vara tillsammans med er. Jag ska göra vad jag kan för att trösta, hjälpa, stötta.
Begravningen är på tisdag och jag vet att den kommer bli fin. Ett sista farväl. Sen kommer du vara i våra minnen hela tiden.

Nu ska jag jobba. Vill hinna med så mycket som möjligt denna vecka. Kanske kan bli halv klar med kunderna i alla fall.
Hoppas!

Kärlek och tankar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0