Hatar Tele2

Det rullar på bra på jobbet men nu är jag färdig med allt det roliga och måste därför börja på det tråkiga, jobbiga jag har kvar att göra denna månaden.
Fyra kunder kvar, en stor med sex butiker. Ska vara klart på tisdag.
Nu får jag jobba på.

Sitter dessutom och väntar på att få komma fram till Tele2 kundservice men det är ju typ 100 stycken rfamför mig och väntan blir ju därefter.
Ringde för tre månader sedan och sa upp mitt abonemang. Inga problem alls med det.
Jag ville fortsätta ha mitt nummer fast med kontantkort då för att ha lite mer koll på vad jag ringer och de sa att det inte skulle vara några problem.
I torsdags hade de stängt av abonemanget och det stod "Sim inaktivt" på telefonen och jag hade inte fått något nytt Simkort som de lovat så jag ringde upp dem och undrade var det var frågan om.
De svarade då att kontantkortet inte skulle börja gälla förrän idag den 4 februari och att de var tvugna att stänga av abonemanget ändå. Så jag har nu snällt väntat nästan en vecka men tror ni att det fungerar idag då?!
NEJ!
Jag blir så förbannat trött, de har ju för *** haft tre månader på sig att fixa detta.

Någon mer än jag som haft problem som detta?
Hör av er isåfall för jag vet inte vad jag ska göra och vill inte vara utan mobiltelefon mer.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack för frågan :) Svar kommer senare på våran sida :) kramkram

2009-02-04 @ 12:47:33
URL: http://nicehour.blogg.se/
Postat av: Jennie

tack det är fint med mig, med dig med hoppas jag? :) kram

2009-02-04 @ 14:35:54
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: Jennie

inte kul, har med varit förkyld ett bra tag nu!

Håller på och sätter ihop ett litet videoklipp på Gismo hehe.. du då?

2009-02-04 @ 15:23:33
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Låt dem inte komma undan med de! Kräv ersättning på nått sätt! För de är sjukt dåligt att de tar så lång tid.. dem som inte klagar eller som bara låter de vara, de är dem kunderna som de tar hand om sist! Tyvärr är de så! kram

2009-02-04 @ 19:51:58
URL: http://www.cattis.se.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0