Torsdag 17 december


Glömde ställa klockan igår kväll men som tur var hade inte M glömt det men hans klocka ringer senare än min så var inte uppe ur sängen förrän efter sju. Blev att kasta i sig en smörgås, sätta på sig lite smink och borta gaddarna och ge sig ut i kylan. Vilken tur att jag köpte en ny tjock halsduk igår så jag slapp frysa. -7 grader var det. Hoppas vi kan få lite snö nu för den som kom igår ville inte stanna kvar. Antagligen för blött då det regnat i flera dagar. Tycker mycket bättre om det kalla. Hoppas det fortsätter såhär fram till nyår i alla fall. Lite snö på det blir en fin bonus :)

Idag är det jobb, ljusbehandling och handbollsträning med småtöserna. Den sista innan jul. Blir skönt med ett juluppehåll. Det behöver vi allihop.
Ikväll ska vi pynta granen. Vi orkade inte det igår utan låg i soffan och mös istället. Ibland behöver man det.

Vi hörs igen om en stund...


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vet jag faktiskt inte vart det ligger.. Är inte så bra på områderna här omkring..

2009-12-17 @ 09:52:57
URL: http://haze84.blogg.se/
Postat av: Ida

Om snöovädret som är här lyckas ta sig ner till er gumman så får ni en 20-30 cm. Men då får ni en rejäl jävla blåst på köpet :P

Vi har hur mycket snö som helst här, och det är underbart.

Nu vill jag att den stannar tills jag fyller år och att bebis håller sig till efter tolvslaget på nyår! :P



Hur mår du idag??



Puss och kärlek <3

2009-12-17 @ 14:53:31
URL: http://wiberg.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Usch för att det är kallt...=/

Vi hade -16 idag...=(

2009-12-21 @ 14:53:24
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0