Tisdag 29 januari

Heej mina vänner! Går ett par dagar mellan uppdateringarna nu märker jag. Är ledsen för det men jag använder all min lediga tid till att umgås mycket med M. Snart är vardagen tillbaka med jobb och träningar och då hinner man inte så mycket mer. Julen har varit underbar. Tänker uppdatera er på den så fort jag hittar min kamera sladd. Mycket roligare med bilder till.
Nu är även nyårsplanerna igång. Kommer bli toppen tror jag. Berättar mer när jag vet lite mer.
Har ni några bestämda planer ännu?

Nä nu ska jag leta kamerasladd och kika lite på Våra bästa år men sedan är jag tillbaka :)

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Jonna Hansson

GOTT NYTT ÅR!!!

2009-12-31 @ 05:55:28
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0