Måndag 21 decmber

Mår typ fortfarande illa. Jag kan ju inte vara bakfull fortfarande?
Var inte på jobbet förrän halv tio imorse. Trodde inte jag skulle komma ur sängen när M´s klocka ringde halv åtta.
Men det var bara att pallra sig upp och köra iväg M till jobbet och sedan vidare mot ljusterapin och sedan till jobbet. De tyckte jag såg ut som en mindre vrak. Haha snällt liksom.

Gick från jobbet tidigt dessutom då jag skulle till UMO för ett nytt recept på p-piller. Högt blodtryck som vanligt så nu ska vi hålla lite koll på det eftersom jag är där i alla fall en gång i veckan hos kuratorn.

Nu är jag i alla fall hemma och tänker stanna kvar i soffan resten av kvällen. Är mätt och belåten. Gjorde ordning ett litet julbord åt mig och M och överraskade honom med det när han kom hem från jobbet. Han blev jätteglad. Mysigt att få äta julmat med massvis med snö utanför fönstret. Ja tro det eller ej men det har kommit snö i Göteborg också. Och det är inte lite. Jag hoppas verkligen att det kan ligga kvar fram till julafton nu. Det skulle ju verkligen vara toppen.

Nä nu ska jag krypa ner under filten i soffan igen.

Ha en fin kväll allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0