Förlåt mig

Jag vet - jag är verkligen värdelös på att skriva för tillfället och jag är värdelös på att hålla det jag lovar. Men nu sitter jag här och tänker skriva ett par rader om jul och mellandagarna och imorgon när det nya året är hos oss kommer jag ta tag i bloggen igen. Tycker det är hur skoj som helst att skriva men jag har liksom lite glömt bort den nu när man varit ledig. Har såklart inte glömt bort er som skriver, har varit inne och kikat på era bloggar varje dag så jag vet vad som händer hos er.

Har lagt upp bilder också, på Facebook, så gå in och kika där så får ni se lite fler. De kommer ett par här också såklart men då det är hundratals tror jag ingen uppskattar ett inlägg med bara bilder. Det skulle ju bli hur långt som helst.

Nåja vi börjar med julafton.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0