En vecka sen sist

Hej min hjärtan!

Jag vet jag borde skämmas. Nästan en hel vecka har jag varit borta från bloggen. Och någon egentlig andledning har jag inte heller mer än att jag inte orkat sätta mig ner och skriva ett par rader. Det har varit så fullt upp hela tiden och när jag väl satt mig ner så har jag inte orkat göra någonting alls. Jag hoppas att ni förlåter mig.
För att gottgöra er kommer det komma flera inlägg under dagen men vad som hänt det senaste. Delar upp det för jag vet hur hemskt jobbigt det kan vara med lååååånga inlägg. Speciellt utan bilder. Som det troligen kommer bli då jag sitter vid jobbets dator. Har ju lovat att visa er lite bilder från nya kameran och från helgen i Stockholm. Det kommer, håll ut. Snart får jag långledigt från jobbet och då har jag all tid i världen för datorn. Ska bara hitta lite extra inspiration också.

Idag är Bamse med mig på jobbet så det blir en skön promenad tillsammans med honom hem idag.
Klockan halv sex ska jag träffa kära Viktoria för lite julklappsshopping. Snart färdig med allt :)
När jag kommer hem ikväll ska jag leta fram allt mitt julgranspynt och göra granen fin. Den tog vi in i vårt hus igår :) Så fin är den. Ni ska få en bild på den också. Lovar.

Snart tillbaka.....

Stor kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0