Annandagen 26 december

Vi fick sova ut ordentligt men jag vaknade såklart först och satte mig och spelade Wii tills jag tröttnade runt halv ett och gick och väckte M.
Vi åt lite frukost och bestämde oss för att gå ner till Frölunda Torg och kika på mellandagsrean. Tur att vi gick. Var ju fullt med bilar på parkeringen och ännu mer folk inne. M fick i alla fall tag på ett par nya skor.
Själv gick jag en tur på Gina T och fick ta i ett halsband, ett par örhängen och en lila tröja. Allt ihop på rea. Gick på ungefär 200:-

På vägen hem stannade vi till på Ica och hos mamma för att hämta hem lite saker och sedan blev det mys framför tv:n med tacos. Båda var trötta på julmaten så gott med några andra smaker :)

Sedan låg vi mest framför tv:n resten av dagen och hann se den första Johan Falk filmen. Jag blev fast direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0