4 december

God eftermiddag vänner!

Tio minuter kvar till jag går hem och tar helg. En helg som blir en dag längre då jag är ledig på måndga också.
Ska ju som sagt hälsa på min bästa vän i Stockholm och det ska verkligen bli hur mysigt som helst.
Halv tio imorgon går tåget så kvällen blir lugn med packning och kvällsmys i soffan med M. Längtar.

Dagen har varit ganska seg idag hos oss alla på jobbet. Blev en del gott igår men vi var hemma rätt tidigt, runt elva redan och jag somnade fort. Vaknade sedan tre och efter det kunde jag inte somna om.
Kvällen blev väldigt lyckad. Med andra ord var ett väldigt populärt spel.

Nä nu plockar jag ihop här och går ner och väntar på M.

Vad gör ni ikväll?

Kommentarer
Postat av: My

Hej gumman :)

Härligt att träffa Dig idag, var ett tag sen! Hoppas vi ses snart igen och längre än en fika då :P

Var ju lite bakis och osocial, kändes det som! Usch på mig



Men jag har iaf sänkt B12 värde, så jag ligger i en "gråzon" (fråga mig inte vad det är)

Så tabletter varje dag nu.. förhoppningsvis hjälper dom mig att gå upp i vikt, mindre ångest och depp och mindre aggressiv mot min älskling. Blir lätt väldigt sur för egentligen ingenting :/



Hur mår du annars? :)



PussKram

2009-12-06 @ 20:13:36
URL: http://pysaan.blogg.se/
Postat av: carro

Hej gumman! Allt bra? Pussåkram

2009-12-08 @ 07:42:22
URL: http://carroat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0