2 december

Hej mina vänner!
Sen uppdatering idag. Full rulle på jobbet och halva veckan har redan gått. Det går verkligen tokfort.
Imorgon är det dags för julbord med jobbet och det ska bli himla mysigt. Hoppas de spelar lite julmusik så man kommer in i rätt stämning :)

Hade en fin eftermiddag med syster igår. Både hon och jag shoppade men tyvärr inga julklappar utan bara till oss själva. Ja jag vet att jag inte borde men jag bara var tvungen :) Blev en röd fin tunika med svart sidenband i midjan och en lång väst, båda från Gina Tricot.
Stannade på Ica på vägen hem och köpte med mig pepparkakor. Blev så himla sugen.
Till middag blev det pasta carbonara och efter det tillbringade jag kvällen i soffan. Hur skönt som helst.

Idag händer lite mer. Efter jobbet blir det en promenad hem i den härliga kylan, ljusbehandling, slänga in tvätten, åka förbi Erica och hälsa på deras bäbis Freya, hem och ta hand om tvätten, ta mig en bad och sedan njuta av ännu ett avsnitt av Grey´s. Snart juluppehåll där så bäst att njuta ordentligt.

Imorgon funderar jag på att vara ledig på dan för att umgås med syrran innan hon åker hem och försöka få tag på ett par klappar. Vi får se hur jag ligger till med arbete. Sedan blir det ju lite fördrinkar hos chefen runt tre innan julbordet som börjar sju.

Nu längtar jag till lunch men först lite mera jobb...


Kommentarer
Postat av: anna

Tack detsamma :)

2009-12-02 @ 12:24:03
URL: http://bonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0