Yesterday


Kvällen blev inte riktigt som planerad men helt okej ändå.
Började med pannkaksmiddag tillsammans med M. Till blev det hallonsylt och vaniljglass. Onyttigt men gott :)
Efter traskade jag bort till pappa och tog mig en tur med honom och Bamse. Vädret höll upp och det blev riktigt varmt att gå så jackan behövde man inte.
Meningen efter var att jag skulle möta upp Ida och Marie på Liseberg men de var så trötta efter bilresan hit ner så de tar Liseberg idag istället.
Tjatade lite på pappa att han skulle gå med istället, då jag vet att han också tycker om de tre S:en, Sanna, Sonja och Shirley och det behövdes inte särskillt mycket övertalning.
Vi var inne runt sju och gick runt och spelade en stund men varken jag eller pappa fick med oss något hem.
När klockan närmade sig åtta drog vi oss bort till Stora Scen och där var det en ung kille från Färöarna som sjöng två låtar innan tjejerna. Riktigt duktig så honom lär vi få höra mer av. Han skulle tydligen släppa en skiva här snart.

När tjejerna kom in blev det jubel och massor med aplåder. De sjöng både tillsammans och var och en för sig.
Vilka röster de har. Och det är verkligen behagligt att lyssna på dem alla tre. Fann ett lugn i mig själv som jag inte känt på länge när jag stod där och lyssnade.

Efter dryga timmen var konserten slut och pappa körde mig hem. Jag tog mig en lång dusch och sedan la jag mig på soffan för att kika på So you think you can dance. Men de gick inget vidare. Fick mig en ordentlig ångestattack. En rikitgt jobbig än och när jag försökte få tag i M, som tillbringade kväll och natt hos en killkompis, så svarade han inte. Efter typ en halv timma ringer han upp, förbannad. Jag förklarade och han lyckades lugna mig lite. Men jag önskade verkligen att han velat komma hem. Men man får inte alltid som man vill.
Hann även prata en stund med moster innan sängen ropade på mig. Kom väl i säng runt tolv och klockan ringde halv sex imorse.

Kommentarer
Postat av: CaTTis

Usch för ångestattack! =/

Bra att M kunde lugna dig över telefon! Kram

2009-08-09 @ 19:03:31
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0