Torsdag

Hej mina vänner!

Solen lyser idag också så jag skuttade ur sängen redan klockan sex. Fick sova sex timmar i natt och det var väldigt behövligt :) Var på jobbet klockan sju och nu får jag massor gjort. Tänkte att jag kanske kunde jobba halvdag imorgon eftersom det är semester sedan och vi ska åka till Orust med vänner. Blir där fredag-lördag. Bra början på semestern tycker jag. Om det blir fint väder då. Så man kan få bada lite. Ännu inte badat i havet i år. INTE okej.

Idag ska vi äta tacos tillsammans med ett annat par hemma hos oss. Spela lite spel och förhoppningsvis kunna njuta lite värme på balkongen. Kanske man kan smygstarta semestern med ett glas vin?!
 
Får se när jag går härifrån idag. Beror på hur det går med jobbet som ska vara klart innan imorgon och vilken tid gästerna kommer. Ska ju hinnas handlas och städas undan lite innan de kommer. Kanske jag kan fjäska med M om städningen nu när han är ledig. Annars vet jag att han kommer slå ner sin lilla rumpa framför datorn hela dagen. Eller kanske framför PS3.

Nu är det förmiddagsfika. Vi hörs senare.

Smack!

Kommentarer
Postat av: Rozaleen

mums med fika. hihi. nu blev jag sugen :D



puss

2009-08-06 @ 10:15:06
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: ida

sv: hej vännen :)

de älskade lägenheten, tyckte att den var tokfin så de känns bra :) fast de visste jag ju redan att dom skulle tycka, hehe !



jag ska till stranden med frida om en stund, sen bli de lite shopping och träning :P själv då? :)

puss o kram

2009-08-06 @ 10:36:26
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej hej! Idag blir det jobb och sedan ett pass i Lundbystrandshallen inför stundande träningsturnering i Sävsjö. Dock lite sliten i kroppen efter intervallpasset i går. Sedan får jag se va som händer. Kanske hoppar i sjön efter träningen. Skulle blivit så igår men orkade inte. Din dag verkar ju bli helt okej=) Puss

2009-08-06 @ 10:45:32
URL: http://maaaling.blogg.se/
Postat av: anna - live my life.

Åh, det låter supermysigt :)

Hoppas ni får en trevlig kväll!



Puss

2009-08-06 @ 11:32:38
URL: http://bonta.blogg.se/
Postat av: Linda

Aa det är verkligen härligt med sol :D Man blir så lycklig :) Aa men hoppas du får det fint på din smsester då,gör kanske inte så mycket att det regnar när du jobbar?



Jaa du,igår var vi ute i skärgården och grillade och ölade lite med några polare,kändes riktigt bra tills det dök upp typ 500 mygg som bet oss :P Resten av veckan vet jag inte,vi kanske ska til pontus farmor och farfar i bollnäs men vi får se :) Vad gör ni på semestern sen då? =)



Puss



Puss

2009-08-06 @ 12:45:54
URL: http://lendaa.blogg.se/
Postat av: Lisette

Hej har precis startat en outlet där jag säljer massa mellan himmel och jord från skor till kläder till accessoarer, ta dig en titt vet jag..



Här är direkt länken till outleten: Http://lisettee.blogg.se/outlet



Kram lisette :)

2009-08-06 @ 12:50:39
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0