Onsdagmorgon den 5 augusti

God morgon vänner!
Det är en väldigt trött Charlotte som sitter på andra sidan skärmen idag.
Varför kan ni läsa i inlägget innan.

Idag lyser äntligen solen över Göteborg. Jag hoppas att det blir en fin dag idag. Jag har för avsikt att gå hem i tid idag. Helst redan efter lunch. Får se hur mycket jag hinner med men det ska inte vara några problem alls.
Tror till och med att jag kan vara ledig på fredag :) Keep your fingers crosed(stavas?).

Idag blir det antagligen att träffa Ida och Marie på Liseberg. Får se, för jag hade ju pratat om att träffa Linnéa också.
Trodde ju att jag skulle få träffa mina favoriter från Stockholm igår men de var ju såklart helt slut efter den långa bilresan.
Sen vill jag hinna se min M också. Behöver lite pussar och kramar idag, lite extra faktiskt.

Tur att jag har semester snart så jag kan vila upp mig och göra precis vad som helst hela dagarna. Hoppas även att solen är här för att stanna.

Nä nu ska jag jobba en stund. Klockan är redan halv åtta. Har alltså varit på jobbet i en timma och inte riktigt kommit igång. Men nu så.

Ha en fin dag allihop. Ska ni göra något skoj?

Smack!

Kommentarer
Postat av: #Rebecca Sv

Godmorgon! :)

2009-08-05 @ 08:33:38
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/
Postat av: anna - live my life.

Mysigt att ha din vän i närheten :) Har aldrig varit på liseberg :P kanske borde? Kram

2009-08-05 @ 09:38:45
URL: http://bonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0