Lördag

Hej mina vänner!
Vaknade upp imorse, hav tolv! och insäg att det är helg redan. Veckorna går fort och flyter ihop när man har semester.
Gör inget. Så underbart skönt att få vara ledig och ta dagen som den kommer. Var lite svårt de första dagarna att inte göra nått men nu tycker jag det är jätteskönt.

Märkte också att jag inte skrivit här sedan i onsdags så nu passar jag på medan jag väntar på att teet blir klart.

I torsdags fick vi åka in till akuten med M då magen inte släppte. Han fick diagnosen virus efter två timmar och äter nu Imodium. Hoppas att det hjälper. Trodde han var bättre för igår hade han nästan inget ont och idag har han jätteont igen. Hoppas de släpper.
Efter akuten åkte vi in till stan och åt på en grekisk resturang. Kyckling på en bädd av pitabröd med råstekt potatis. så gott var det. M åt souvlaki :)
Efter det blev det en liten runda på stan och klockan nio intog vi biografen med lite godis och Sommaren med Göran.
Så rolig film. Har ni inte sett den så gör det.
Hemma tolv och rätt i säng. Själv fick jag då feber hela natten så jag tillbringade halva fredagen i skuggan på balkongen.
På kvällen kom ett par vänner över och vi käka tacos och spelade lite spel. Halv tio åkte vi in till stan och såg europe. Eller vi såg inte så mycket då det var hur mycket folk som helst.
Jag och M tröttnade efter en halvtimma och åkte hem igen. Hemma runt elva och då stupade jag i säng av trötthet.

Idag är det som sagt lördag och ikväll ska vi hem till Johanna och Jonas på middag. Blir jättemysigt.
Efter middagen ska vi tydligen ner på en krog där det är ett band som spelar. Spännande.
Det mest spännande tycker jag är hur vi ska hitta ut till Björkö. Tur det finns karta, GPS och skyltar :)

Vi hörs snart igen!

Smack!
 
Sötnos Johanna på mitt kalas i somras :)

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

man hänger inte riktigt med nu när man har semester/lov, ena dagen kan man tro att det är måndag och dagen efter att det är lördag, helt knas :)

2009-08-17 @ 09:57:07
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: ida

taaack sötan! :) allt bra?

2009-08-18 @ 08:23:27
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: anna - live my life.

Uh, stackarna :/ tur att det känns bättre nu!



Hur har ni det annars?

Kram

2009-08-21 @ 10:08:23
URL: http://bonta.blogg.se/
Postat av: My

Hejsan sötan!



Allt bra med dig? Var ett tag sen vi hördes av :/ trist!



Men jag är uppe i någon fas just nu som gör så att jag bara känner mig inte alls bra för fem öre! Måste tänka på mig själv mycket nu, hjärnan jobbar för fullt! Därför är jag kanske dålig på att svara, men jag ska bli bättre, promise!



Puss & Kram



2009-08-21 @ 10:57:34
URL: http://pysaan.blogg.se/
Postat av: ida

sv: tack vännen! :) jag har the time of my life och njuter förfullt. det ä så skoooj, alla är helt underbara!! :D hur mår du? har du en bra semester?

2009-08-22 @ 10:09:15
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0