Last night

Blev en lyckad eftermiddag/kväll igår.

Den började med en glass i solen tillsammans med älsklingen och efter det körde vi bort till Maxi för att handla tacogrejer. Vi skulle stå för det och de andra skulle ta med sig sallad.
När vi kom hem städade vi undan och sedan tog vi oss en lång dusch tillsammans :)

Klockan var strax efter sex när det ringde på dörren och då stod jag fortfarande i handduk. Samtidigt ringde pappa och frågade hur det var.

Skynda på med kläder och lite smink och ut och hälsade på Daniel och Viktoria. En hel go tjej. Vi hade jättetrevligt ihop.
Jag och M började med maten och sedan åts den i godan ro. Så mumsigt. Till blev det ett glas vin för mig och Viktoria. De andra drack cola.

Efter maten blev det godis och Galenpanna. M som vann, tror vi var lite för snälla mot honom annars hade han aldrig vunnit ;)

Kvällen tog slut runt tio då både jag och Viktoria skulle upp och jobba.
Alla tre åkte iväg då M skulle vara hos Daniel och spela dator hela natten.
Själv la jag mig i sängen och lästa lite skvallertidning men somnade gott efter bara en liten stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0