Vecka 17


Såhär ser min vecka ut än så länge:

Måndag: Jobb fram till 15,30 därefter ska jag träffa Linnéa för en promenad. Klockan sex börjat träningen och den slutar halv åtta. Promenad hem för dusch och en matbit tillsammans med M.

Tisdag: Jobb fram till fyra, promenad hem och från klockan sex till åtta är det tvättstugan som gäller. Ska även hinna se andra semifinalen i handboll mellan Sävehof-Eslöv och dessutom ska det planteras blommor på balkongen. Klockan 21,00 sitter jag i soffan och avnjuter ett avsnitt av DH.

Onsdag: Jobb fram till fyra, promenad hem för lite mat och klockan sex är det ledarmöte uppe i klubblokalen. Klockan 21,00 är det dags för mitt favorit program Grey´s Anatomy.

Torsdag: Jobb fram till fyra, promenad mot handbollshallen för en timmas uteträning med tjejerna mellan 17,30-18,30.
Hem och äta och sedan blir det bak för hela slanten. Min kaffevecka på jobbet och då ska det bjudas på fika på fredagseftermiddagen. Funderar på att göra en Sverigekaka. Den brukar vara uppskattad. Massa kladd och gott i mitten.
Vill ni ha recept?

Fredag: Jobb fram till tre ungefär, promenad bort till kuratorn där jag ska vara halv fyra. Vid fem träffar jag M och hoppas på att jag har övertalat honom till att gå på bio. Kanske ut och äta en bit innan.

Lördag: SOVMORGON :) Dagen är oklar ännu men på kvällen pratas det om resturangbesök med vännerna.

Söndag: Vila och läsa klart boken jag börjat på :)

Kommentarer
Postat av: Anna

vilken härlig bild!!

2009-04-20 @ 13:51:13
URL: http://annakubel.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Svarigekaka?! Berätta och ja vill nog gärna ha receptet! =) Om den inte är för omständig att göra! Kram

2009-04-20 @ 15:46:27
URL: http://www.cattis.se.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0