Torsdag


God morgon härliga torsdag!
Solen lyser i Göteborg idag också men det är lite kallare än igår. Fick till och med skrapa bilen från frost.

Vill börja dagen med att berätta att min lilla skrotbil gick i genom besiktningen igår :) Jag blev hur glad som helst och firade genom att åka hem och sätta mig på balkongen i solen med en bok. Just nu läser jag Anhörig av Katarina Janouch.
Sorterade tvätten och åkte för att hämta M på jobbet. Han tyckte vi skulle äta tacos för att fira. Haha ni tycker säkert vi är jätteknasiga men förra året gick den inte i genom, då hade vi massvis med anmärkningar, och att gå från det till bara en liten anmärkning som vi inte behöver ombesikta är jätteskönt.
Vi styrde bilen mot Maxi och köpte det vi behövde, åkte hem, åt middag och sen låg vi utslagna och myste i soffan resten av kvällen. Planen från början var att vi skulle ut på en promenad men ingen av oss orkade det.
Såg Grey´s Anatomy och Diagnos Okänd som nu är två av mina favorit program. Kanske det är inom vården jag skulle jobbat? Äh.....

Idag är det torsdag. Innebär helg imorgon. Lika skönt som alltid.
Meningen var att vi skulle ha tjejkväll hemma hos mig imorgon kväll men det blir framflyttat ett par veckor, tyvärr.
Verkligen sett fram emot denna kväll.

I eftermiddag ska jag till läkaren och jag hoppas få svar på proven de tog för fem veckor sedan. Efter det ska jag till kuratorn innan träningen börjar klockan fem.

Ikväll är jag hemma själv då M ska ut och äta med jobbet. Kan vara skönt att få rå om sig själv lite men jag önskar såklart att han ville hitta på saker med mig också. Tråkigt att bara vara hemma och "mysa" hela tiden.
Ta mig iväg på en resa eller en skön helg långt långt bort! *blink, blink*

Nä nu ska jag sätta igång med dagens arbete.

Vad gör ni denna fina dag?

Kärlek

Kommentarer
Postat av: anna - live my life.

Godmorgon!



Jag jobbar som receptionist, så då har man inte samma frihet tyvärr :/ då är det bara att följa växelns tider.



Hade en skön eftermiddag, men seg! Jag och sambon var så trötta och vi orkade inte ens laga mat så vi åkte och åt på max, nyttigt ;) haha.. Hej ångest! Ser att din eftermiddag var bra! Skönt att bilen gick igenom.



Solen lyser inte här :( inte ännu i alla fall.



Vad är det för prover du har tagit?

2009-04-02 @ 08:19:23
URL: http://bonta.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Hej gumman.

Jag köper sån brödmix som finns i mjölhyllan och blandar med jäst och vatten och mjölk bara :) svinsmidigt. Ja, fick lite godis och lite annat pyssel ;)

Puss

2009-04-02 @ 08:47:15
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: anna - live my life.

Ja, du får tänka på det idag hur bra du har det ;)



Aha, hoppas på att det inte är något då :/ låter inge vidare att få äta massa mediciner för att allt ska hållas i shack eller kanske schack, nej nu ser allt konstigt ut, haha..



Idag ska jag jobba till 17, sen kommer en vän till mig och vi ska laga middag och mysa! Min sambo åker till sälen idag och kommer hem på söndag. :( Själv då?



Kram!

2009-04-02 @ 08:51:45
URL: http://bonta.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Hihi ja precis ;) mycket bra plan, ingen behöver se förpackningen. Hmm jag vet inte, finns massa olika slags bröd, så det finns säkert mörkt också... jag ska baka ciabatta idag, mums.

Puss

2009-04-02 @ 08:57:43
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Jag är lessen att de blev som de blev med tjejkvällen..=/ Men ja känner inte igen mig själv och vill bara vara hemma denna veckan känns det som! Men vi har tjejkvällen om några veckor! =) Det lovar ja. Kram

2009-04-02 @ 10:38:26
URL: http://www.cattis.se.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0