Torsdag som känns som fredag

Hej mina hjärtan!

Idag känns det som fredag då det för mig är sista dagen innan helg :) En lång skön påskhelg som kommer innebära mat, mys och kanske lite påskäggsgodis :) Mest mys med nära och kära såklart. Känns som man inte hinner med det så ofta längre så det känns bra att det är en högtid nu så vi får fira och umgås ordentligt med varandra.

Idag jobbar vi dessutom bara halvdag jag och M så vi har bestämt oss för att åka en sväng ner till Ullared och gå runt på Gekås ett par timmar.

Faktiskt längesedan vi var där nu. Ungefär en måndan innan jul för att vara exakt :)
Vi behöver lite tvättmedel och dylikt och sedan hittar vi säkert lite andra roliga saker också. Ett stort nej för mig är i alla fall kläder då jag har alldeles för mycket och använder knappt kläderna därifrån utan köper dem mest för att de är billiga. Så blir det inte idag. Hittar jag däremot en väska så får den följa med hem, desamma gäller en vårjacka. Kanske en skinjacka rent utav då jag vet att dem är billiga där.

Igår var en bra dag. Tog mig en promenad hem från jobbet. Regnet hade slutat och det var riktigt friskt och skönt.
Stannade på Frölunda Torg för att springa in på Apoteket och hämta ut kortisonspray med tänkte även att jag tar en sväng in till pappa på KappAhl och säger hej. Det resulterade i två nya bh:ar. Det behövdes och jag är jättenöjd. De är sköna och sitter hur bra som helst :)
Mötte älskling som kom från jobbet, köpte med oss lite mat och åkte hem. Jag gick en sväng ut till mamma och solade och satt sedan och pratade med de boende en stund medan M var hemma och lagade tacos.

Allt var klart när jag kom hem och det var helt underbart att sätta sig till dukat bord. Smakade himmleskt gott också.

Nej nu blir det ett sånt där långt inlägg igen så nu måste jag sluta. Snart är det fika.

Vad ska ni hitta på idag?

Kärlek

Kommentarer
Postat av: mia

Det tycker jag verkligen att du ska göra, den va superbra! Kul med Ullared, hoppas du hittar mycket fint. Ha en bra påsk!!

2009-04-09 @ 09:40:56
URL: http://miasvensson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0