Torsdag

God morgon mina vänner!
Solen strålar i Göteborg idag och visst blir man då lite piggare än vanligt?
Tråkigt bara att man måste sitta inne på kontoret och inte får vara ute och njuta.

Blev en bra dag igår. Slutade jobbet lite tidigare, åkte till 421:an och köpte gardinhängen på Hemtex.
När jag skulle bort till Maxi och handla mat såg jag att H&M hade clubdag och 10% på allt så jag var ju bara tvungen att gå in och kika. Det slutade med att jag kom ut med två klänningar :) Ska visa er ikväll.

In på Maxi och köpte grönsaker och hem för att laga mat och plantera blommor.
Hann tyvärr inte med blommorna så tänkte ta tag i det ikväll efter träningen medans kakan står i ugnen. Är som sagt min kaffevecka på jobbet och då ska man bjuda på kaka på fredagen. Blir nog lite segt att göra det efter träningen som slutar halv sju men den sköter ju sig själv i ugnen så. Uteträning idag, en hel timma. Vi ska springa och sedan blir det nog lite handboll på gräs också.

Mötet igår kväll gick bra. Lite tråkiga nyheter som kom upp men... Vi får se hur det slutar.

Nu ska jag mejla Ida och sedan sätta fart med dagens arbete :)

Vad gör ni idag?

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Åh det låter gott och nyttigt :)

Jadu, har en del fakturor som ska skrivas, annars rätt lugnt. Sj då?

Puss

2009-04-23 @ 08:13:21
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0