Tisdag

God morgon underbara!
Tisdag och idag innebär det bara jobb och ingen träning. Eller i alla fall ingen träning med tjejerna då de har påsklov. Själv kanske man ger sig ut på en tur om det fina vädret tittar fram.

Vi ska ha lite påsklunch på jobbet idag. Alla har fått ta med sig varsin sak. Blev prinskorvar för min del så det stod jag och stekte igår kväll halv nio.
Då hade jag precis blivit klar med storstädningen. Damma, damsuga, tvätta golv, skura badrummet med allt vad det innebär, plocka undan massa skit och satta dit nya blommor i köket. Gula såklart då påsken är här snart.
Köpte även lite påskris med gula fjädrar som nu står i hallen.
Lagade ju även mat till oss. Blev kyckling med bulgur och sallad. Gott!
Idag blir det nog korv stroganoff. Känner mig som en riktig husfru som tar hand om hemmet och gör mat till min älskling :)

Hoppas ni har en bra tisdag mina vänner!
Ska ni hitta på något kul?

Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0