Tisdag - Arbetsveckan har börjat


God morgon mina vänner!
Solen lyser ute och jag sitter inne. Det är inte rättvist. Jag vill vara ledig mera och få njuta mer av solens varma strålar.
Ge mig bara liiiite mer ledighet, snälla!

Tisdag som sagt. En tisdag som känns som måndag då arbetsveckan börjar idag. Känns ju lite konstigt men det blir en mindre dag att jobba så jag ska inte klaga.

Idag drar träningarna igång igen men det blir nog ute med tjejerna idag då det är lite strul med tider och så för tillfället.
Men vi kan behöva öva handboll på gräs då vi anmält oss att spela Aranäs Open. Den spelas ju på just gräs. Någon gång i mitten av maj. Ska bli skoj. Ett ordentligt avslut för tjejerna :)
Nästa säsong är lite oviss en så länge. Vi vet inte vilka lag som ska spela ihop och vilka tränare som ska träna vilka.
Jag vet själv inte vilket lag jag vill ha eller om jag överhuvudtaget vill fortsätta vara tränare.... Ett beslut jag måste fatta snart. Möte nästa onsdag.

Nej nu ska jag faktiskt jobba en stund. Halv tio är det fika och det ska bli skönt att få prata med arbetskamraterna igen.
Jag saknar dem faktiskt när jag är ledig. Kan inte tänka mig ett annat jobb just nu.

Vad gör ni idag?

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Ja, man blir nog aldrig nöjd :P Man får försöka vara glad för det man får.

I eftermiddag ska jag nog träffa Pillan och födelsedagsfika lite. Själv då?

Puss

2009-04-14 @ 08:52:25
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Ja precis, och att vi faktiskt får betalt för att vara lediga vissa "vardagar" också :) alla har det inte så bra :)

Ah va mysigt. Vad ska han göra i norge?

Puss

2009-04-14 @ 09:01:45
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0