Onsdag

God morgon hjärtan!

Onsdag, "lill-lördag" och 1 april. Ännu har jag inte märkt några aprilskämt men har väl inte tittat så mycket heller.
Har inte heller försökt lura någon men ska försöka komma på något riktigt bra.

Har ni lurat eller blivit lurade ännu?

Idag strålar solen i Göteborg. Äntligen! Varit lite dåligt de senaste dagarna.
Synd bara att man sitter inne på kontoret. Men får ju i och för sig komma ut en stund vid lunch då jag ska åka och besiktiga bilen. Undrar hur det går denna gång. Förra året gick den inte igenom. Fick fixa en del saker men det blev som tur var inte så dyrt.
Jag och M har sagt det att blir det för mycket att fixa och för dyrt så skiter vi i det.
Får det bli att leta ny bil istället. Vi kanske till och med kan låna lite. Vi får se. Tar inte ut något i förskott.
Får försöka charma han som ska kolla bilen istället :) Skämt o sido...

Fram till ett är det jobb som gäller. Blir nog en stund tillbaka till jobbet efter besiktningen. Får se hur mycket post det kommer idag. Finns en del att göra och nästa vecka är ju påskvecka så då är vi lite lediga :)

Ikväll ska jag bara mysa med M. Var ett tag sedan vi bara hade ögon för varandra så vi kände att det behövdes idag.

Vad ska ni hitta på?

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0