Långfredag


God morgon mina vänner!

Fredag idag, långfredagen. Förr i tiden fick man inte göra något skoj under denna dagen och därför kändes extra lång.
Men idag ska jag ha skoj för om en liten stund ska jag åka hem till min vän H och äta våfflor :) Massa tjöt kommer det bli och efter fikat ska vi ta en promenad. Skönt.

Vädret är med oss idag, solen lyser och det är redan varmt på balkongen :) Såå gott!

Trippen till Ullared igår blev väldigt lyckad. Var lite folk och fint väder. Hittade massa skoj men det får jag skriva mer om sedan för nu måste jag faktiskt sätta ordentlig fart här. Hoppa in i duschen står först på programmet.

Ha en fin dag så hörs vi senare!

Kärlek

Kommentarer
Postat av: carro

Va bra att ullaredtrippen var lyckas :)

Ha en fin kväll gummsan! Pussåkram

2009-04-10 @ 17:22:46
URL: http://carroat.blogg.se/
Postat av: Jonna

Glad påsk gumman min!

2009-04-11 @ 08:50:39
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0