Eftermiddagen

Jag sitter här och undrar vad jag fått gjort under dagen....
Lite har jag gjort. Eller en hel månads bokföring faktiskt vilket inte är fy skam men jag skulle hunnit mer om jag var i mitt esse. Men jag känner mig inte på hugget.
Saknar M redan fast han inte ens är i Norge ännu. Tror de ska sätta sig i bussen alldeles snart. Tänk fyra hela dagar utan honom... Jaja inte deppa ihop. Klart det kommer gå bra.
Ändrade planer för morgondagen då Linnea ligger hemma sjuk. Stackarn. Krya på dig gumman!
Träffar syster istället. Mysigt. Vi ska äta tacos, glass och kolla film. Sedan sover hon nog hos mig :)

På fikat fick vi tårta men jag tog faktiskt ingen bit då jag fortfarande är mätt efter lunchen. Köttfärs, ris och grönsaker.
Till middag vet jag inte då det är sen träning. Blir nog bara lite yougurt ikväll.

Njuter ni av solen?

Kommentarer
Postat av: carro

Låter som en mysig helg det med gumman :)

Fredag imorn, underbart!

Ha en fin kväll. puss

2009-04-16 @ 17:09:51
URL: http://carroat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0