Torsdag

Hej mina fina!

Har inte kunnat skriva alls idag då datorerna på jobbet inte har kunnats använda, de håller på att uppdatera och grejja :)
Men nu är jag minsann här så tänkte titta in lite till er och sedan ska jag äta lite lunch. Efter det blir det ett ryck med massor med jobb innan jag hämtar systeryster i skolan halv fem för att köra henne till bilskolan för hennes första teorilektion. Sicken tur att hon har en sådan snäll storasyster :) Om hon får säga det själv då ;) (Jag alltså)

Harregud en annan sak också som alla redan upptäckt men som jag helt glömt bort är att det redan är september! Vart tog sommarn vägen egentligen?

Aja nu är det höst och vinter innan vi får se solen och känna värmen igen. Men jag längtar verkligen till jul. Älsk och jag ska ha vår egna julgran och pynta tillsammans. Det ska bli så mysigt. Vår första riktiga jul tillsammans.

Kanske blir på varsitt håll på julaftonskväll men det gör inte så mycket sålänge vi inte har några barn :)

Hm nu var det jobb och lunch ja :)

Vad gör ni?

Kärlek

Kommentarer
Postat av: cassandrah

tack ska du ha! :D

bara ta det lugnt. själv ?

2008-09-04 @ 12:49:05
URL: http://whatilike.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Hej gumman! =)



Ahh, alltså.. Jag missade ju passet, haha. Var där en timme för sent. Men jag ska dit och träffa min personliga tränare om en timme så vi får se vad hon hittar på för kul =)



Jaaaa, jag får kika ner en helg så får vi ta en sväng på stan och dricka vin =) Mysigt det skulle vara! =)



Ska åka till blomsteraffären direkt efter gymet tänkte jag och köpa nya blommor till balkongen. Är så tråkigt där ute nu, sommarblommorna har vissnat så det är inte alls kul att kika ut där! Så det ska jag göra, sen ska jag väl plantera dem också =) Fortsätta städa och sen tänkte jag vara duktig och plugga lite faktiskt! =)



Vad ska du hitta på idag?



Åh, jag längtar också till jul. Det är det bästa som finns tror jag. Vill ha snö, kyla och en massa ljus! =)



Sköt om dej vännen!



Puss & kram

2008-09-04 @ 12:53:02
URL: http://misshannie.blogg.se/
Postat av: Ida

Nej är väl inte så kul att vara arbetslös. Visst är det skönt att vara ledig, men inte så kul i slutet på månaden när man knappt får några pengar =/ Men som tur var så tjänade jag ihop mkt pengar i sommar så jag klarar mig nog nästa månad också ;)

Ja jag är kvar på Posten här i Kramfors, men eftersom de inte ens kan erbjuda mig en halvtidstjänst, så håller jag ju på att söka annat för fullt. Men inte så lätt att hitta ett bra och roligt jobb i en sån här liten stad, de flesta jobben är ju redan upptagna.. Menmen det löser sig väl förhoppningsvis..!



Ja jag trivs hur bra somhelst i min lägenhet :) Är en etta på 42 kvadrat, alldeles lagom för mig :) Och har hur trevliga grannar somhelst också, mest pensionärer är det så det är lugnt och skönt.

Var i Turkiet var du då? Själv var jag till Alanya för ett par år sen..



Just nu gör jag inte så mkt, men senare idag ska jag på utflykt i skogen med min kompis och hennes barn ;)

2008-09-04 @ 12:53:24
URL: http://daaarlingen.blogg.se/
Postat av: cassandrah

okej! vad jobbar du som då? :)

promenad låter mysigt.

2008-09-04 @ 12:56:13
URL: http://whatilike.webblogg.se/
Postat av: Alexandra.

ha en bra dag =)

2008-09-04 @ 13:03:12
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det är så typiskt mig liksom! =) Jag hade verkligen sett fram emot det och var riktigt taggad och så gick det åt skogen, haha! =) Jaja, det är bara att ta nya tag!



Lätt att vi ska träna då! =) Kommer bli starka som bara den =) Hihi.



Ja, eller hur? Jag blir också som ett barn. Älskar att pynta och sitta inne med ljus och bara mysa! OHH, julmusik. Wham med Last Christmas.. Åh, jag vill ha jul nu =)



Det tycker jag du gör rätt i. Vila upp dig ordentliget nu så du mår bra snart! =) Vad läser du för nåt? Har du något bra boktips?

Jag älskar att läsa! =)



Hoppas lunchen smakar bra!



Pussar och kramar!

2008-09-04 @ 13:04:41
URL: http://misshannie.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det gick bra med PT:n.. Skönt att få lite pepp =) Så nu ska jag nog komma igång igen :D



Ikväll vet jag inte vad det blir. Ska fortsätta städa nu och sen blir det nog att äta nåt gott och bara slappa. Tänkte eventuellt plugga lite också men jag får se om jag känner för det :)



Puss puss! :)

2008-09-04 @ 15:50:56
URL: http://misshannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0