Torsdag 9/10

God morgon cupcakes!

Oj vad det var mörkt när vi gick upp imorse, eller det är fortfarande mörkt och fortfarande mörkt ute.
Det blir bara svårare och svårare att komma upp på morgonen, i alla fall på veckodagarna då man ska upp tidigt för att komma iväg till jobbet.
Torsdag idag och det innebär EN dag innan helg :)
Mycket handboll står på schemat men jag ska försöka hinna träffa några fina vänner också och mysa lite med min M!

Han var så fin igår och gjorde taccos till oss medans jag låg på soffan med världens huvudvärk.
När ska detta försvinna, börjar bli riktigt jobbigt nu! Suck!

Nu: Jobb
Sen: Träning

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Lexie

godmorgon godmorgon :)

åh, det är så jobbigt med mörkret på morgonen, vill ha tillbaka ljuset :)

2008-10-09 @ 09:39:46
URL: http://musicofc.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej kära du! =)



Mysigt med tacos =)

Vad duktig du är som tränar, är jätteavis :)

Jag har ont i halsen, tror jag börjar bli sjuk..



Miss you dear!



Puss

2008-10-09 @ 13:47:09
URL: http://misshannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0