Torsdag 2/10

God morgon mina vänner!

Torsdag idag och för mig betyder det att det bara är en dag till till helgen :)
Blir mycket att göra idag. Först jobb, hämta syster i skolan, promenad med Bamse, träning med töserna, hem, förbereda mat inför morgondagen, städa undan, duscha, välja kläder för kvällen imorgon.

Imorgon ska vi som jag kanske redan berättat gå på Ladies Night. Alla tjejerna på jobbet. Det ska bli kanon skoj. Showen börjar klockan nio och innan dess ska vi vara hemma hos mig för att äta lite middag och dricka vin.
Hur underbar fredag kommer inte jag att ha :)
 

Nu är det dags för dagens arbete. Lite smått att pilla med så jag hoppas det dröser in massor med arbete med posten idag!

Vad gör ni idag?

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0