Tisdag 28/10


God morgon!
Eller någon god morgon är det inte men morgon är det.

Har inte sovit mycket i natt, mest legat och tänkt och undrat.

Hur kan livet vara så orättvist? Hur kan vissa människor behöva stå ut med så mycket mer än andra?
Varför måste mina nära drabbas värst?
Jag ska fan sluta gnälla över mina "små" bekymmer för det är ingenting jämfört med andra männskors!
Skärpning!

Idag är det jobb som gäller ett par timmar, får se hur länge jag orkar. Sen ska jag hem till familjen och mysa lite.
Allt för längesedan. Vi har haft det jobbigt men jag är glad att jag har er <3

Ne jobb var det!

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Caroline

men oj.. hur gammal är den personen?

2008-10-28 @ 10:20:49
URL: http://confashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0