Tisdag 21/10


God morgon cupcakes!

Nu befinner jag mig i mitt härliga Göteborg igen :)
Haft en underbar helg i vår huvudstad men inget slår ändå den finaste staden ;) Saknar min fina Ida redan men det dröjer ju inte så länge innan hon kommer ner till mig som tur är.
Innan jul har vi sagt :)

I helgen har vi:
Shoppat
Lunchat
Myst
Promenerat
Träffat Idas familj
Träffat Mattias familj och då främst lilla Andreas :)
Sett filmer
Haft spakväll (ansiktsmasker, fotbad, filat naglar och målat, färgat håret)
Lagat massor med god mat
Pratat om allt
Druckit gott
Sjungit så vi fått ont i halsen :)

Nu är det jobb som gäller och det med en ruskig fart :)

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Ida

Jaa du, man får ont i halsen av att sjunga med halsen! :P haha Man borde egentligen se till att lära sig sjunga med magen, så kanske man till och med kan sjunga LITE bättre än vad jag gör! ;)



Saknar dig med!



Kärlek <3

2008-10-21 @ 14:11:25
URL: http://wiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0