Tåget :)


Hej mina sköna :)
Nu sitter jag på tåget upp till min fina vän!

Hade tänkt blogga massor nu när jag har tid men datorn krånglar hela tiden så jag orkar inte.

Hur har ni det?

De flesta håller nog på att göra sig vackra inför Blog-awards ikväll :) Hoppas att ni får the time of our lives!
Jag önskar att jag var där med er men jag kommer ha det alldeles underbart med min Ida :)

Om du läser detta hjärtat så är tåget försenat 20 minuter för strul i Falköping.

Ringer om en stund! Älskar!

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Just Picture It ?!

svar: åh detsamma sötnos! :)

hoppas du får det riktigt bra nu!

puss!

2008-10-16 @ 23:25:02
URL: http://justpictureit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0