Onsdag 29/10


Känner ni igen klänningen? Anna B (Idol) hade på sig den i fredagagens avsnitt :)
God morgon på er mina sköna!

Mår bättre idag, har hunnit smälta allt lite bättre men självklart är jag fortfarande ledsen över det som hänt.
Men deppa ihop får man inte göra för detta ska gå bra, så är det bara.

Igår var jag hos mamma och syster hela dagen och hade det väldigt mysigt :) Blir nog antagligen ett besök där igen på fredag och så ska vi spela spel hela kvällen :) Mys!
Älskar min familj trots alla duster som vi haft.

Nu är det jobb ett par timmar sedan åker jag till stan med syster för att se på hennes balklänning och försöka hitta den perfekta 18års presenten.

Tänk att min lilla lillasyster blir myndig snart, om bara en månad. 24 november är det dags. Tänk det var ju igår som jag låg och busa med henne på golvet :)

Jobb var de ja.

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Godmorgon sweetie :)

2008-10-29 @ 08:33:32
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Söt klänning :) Jag jobbar som ekonomiassisent..

2008-10-29 @ 08:36:32
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0